sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Minulla on kaksi mikrosofin tiliä

Olen miettinyt, miksi läppärin kuvat menevät hitaasti mikrosofin pilvipalveluun. Mutta nyt asia alkoi ratkeamaan.
Hankkiessani läppärin, sen toiminta piti laittaa  kuntoon. Näyttöön pyydettiin tunnuksia ja samalla laitoin ihan omat tunnukset. Näillä samoilla tunnuksills saan avattua koneeni. Näistä tunnuksista tuli samalla mikrosofin tunnukset. Näillä tunnuksilla avataan onedrive pilvipalvelu. Sinne olin jo laittanut kuvia läppärin resussien hallinnasta, koska siinä on se toiminto.

Minulla on toinen vanha mikrosofin tili, jota käytin messengerin aikaan. Itse mese poistettiin ja tunnukset jäivät elämään.

Puhelimeen ja tapletteihin olen kirjautunut vanhoilla tunnuksilla ja kuvat menevät automaattisesti pilvipalveluun, jonne pääsen vanhoilla tunnuksilla kuviani katselemaan. Automaattisen toiminnan olen laittanut itse päälle.

Siis minulla on kaksi mikrosofin pilvipalvelua ja samalla kaksinkertainen määrä tallennustilaa ja tämä on ilmaista säilytystilaa.

2 kommenttia:

  1. It's difficult to find knowledgeable people for this topic, but
    you seem like you know what you're talking about!

    Thanks

    Feel free to surf to my blog :: home design ideas
    ()

    VastaaPoista

Oletko saanut tietoa hakemaasi asiaan?

Voisitko kommentoida tätä blogia!