perjantai 24. toukokuuta 2013

Saunalahden puhelinlinja oli mykkänä, samoin netti

 Olin eilen kylillä asioillani ja olisin tarvinnut puhelintani. Puhelin ei toiminut. Hain vikaa, josko olin säätänyt jotain väärin. Kotiin tullessa vaihdettiin puhelimeen toisen virman kortteja, koska olin jo varma, että saunalahti on katkaissut liittymän, joka oli käytössä ollessani mökillä surfailemassa. Siellä käytin tablettia saunalahden liittymällä puhelimesta.Olin jo varma, että surfausraja on tullut täyteen ja minuakin on huijattu.Ja niinhan siinä kävi, että puhelin toimi dna.n liittymällä ja sitten puhelimeen vaihdettiin takaisin saunalahden kortti ja puhelin alkoi toimimaan.

Halusin tietää katkoksen syyn ja soitin saunalahden neuvontaan. Sieltä ei löytynyt vikaa, mutta vastaisuuden varalle annettiin ohjeet. " Katkaise virta puhelimesta ja laita takaisin, jos kyseessä on älypuhelin."
Korttien vaihdon yhteydessä tulikin näin tehtyä. Tämä on sitä nykyaikaa.

Olen kuvannut tämän kuvan puhelimella. Varsinainen kamera on jäämässä sivuun.
Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko saanut tietoa hakemaasi asiaan?

Voisitko kommentoida tätä blogia!