tiistai 10. syyskuuta 2013

Tuli vahigossa hölmöiltyä

Laitoin juuri yhden kuvan blogiini ja aloin poistamaan sitä puhelimesta. Samalla poistui puhelimen jokainen kuva. Olen poistanut haluamiani kuvia jo monta kertaa ja nyt tuli paha moka. Olen säästänyt niitä kamerassa ja miettinyt, mitä laitan euraavaksi blogeihini. Mutta olinpa onneksi laittanut kaikki tietokoneelle, jossa ne ovat vielä tallessa. Olen luullut, että kuvat vievät paljon tilaa, mutta nyt tilaa tuli hyvin vähän lisää.Kuvia oli reilusti yli sata.
Jos ei halua kaikkia kuvia kerralla poistaa, niin kannattaa avata kuvanäkymä, jossa näkyy vain yksi kuva kerrallaan. Poistamani kuvat olivat vielä samassa nipussa ja minä luulin, että päällimmäinen vain lähtee. Nyt ihmettelen, kun olen selviytyt tähän asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko saanut tietoa hakemaasi asiaan?

Voisitko kommentoida tätä blogia!