lauantai 28. kesäkuuta 2014

Älypuhelimen netti ei toiminut

Minulla on saunalahden liittymä älypuhelimessa. Laitan puhelimen kamerasta kuvia blogeihin, jotka menevät sinne aika helposti. Mutta taas tuli eteen stop. Netti ei pelannut puhelimessakaan. Linja oli poikki noin tunnin ajan. Onneksi puhelin toimi normaalisti. Olen tutkinut saunalahden ohjeita ja olen tullut siihen tulokseen, että netin käyttöä rajoitetaan, vaikka mainos lupaa muuta. Muuten olen tykännyt älypuhelimen nettiyhteydestä, mutta sitten en, jos käyttöä tullaan rajoittamaan. Kuka tietää, mikä  ja kenen liittymä on paras ja varmin?

Ja taas, kun olen kirjoittamassa tätä blogia, niin tietokoneelle tuli rajoitettu yhteys ja siitä syystä julkaiseminen siirtyy. Onneksi pätki vain vähän aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko saanut tietoa hakemaasi asiaan?

Voisitko kommentoida tätä blogia!